رودان بازاریاب

بازاریابی مرکبات

رودان بازاریاب

بازاریابی مرکبات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نقش روابط عمومی در بازاریابی و تبلیغات

بهترین راه برای اثرگذاری مطلوب در مخاطبان از طریق روابط عمومی و به خصوص روابط عمومی اینترنتی است. روابط عمومی از طریق بیان داستان برند شما به واسطه ­ی رسانه های مختلف، با مخاطبان­ تان ارتباط برقرار می­ کند. با وجود اینکه، مقاله و محتوایی که در مورد مشکلات شما یا کسب و کارتان باشد، نیاز به پرداخت هزینه به رسانه ندارد، اما روابط عمومی مجانی، ارزان یا آسان نیست. البته اگر در مقایسه با بودجه تبلیغات قرار بگیرد، بسیار اثربخش است. و از آنجا که رسانه متکی بر پیام شما است، روابط عمومی مشروعیت بیشتری نسبت به تبلیغات پرداختی دارد و یکی از ابزارهای مفید بازاریابی محسوب می شود.


واژه­ ی روابط عمومی دارای یکسری توارد ذهنی منفی است که برخی از آنها درست و به جا بوده و برخی پوچ و توخالی است. کارورزان روابط عمومی، اشخاص متخصص با لیست بلند بالا از ارتباطات رسانه­ ای تا افراد صاف و ساده را در بر می­ گیرد. لازم است شرکت شما پیام یکپارچه ­ای که عموم افراد را مورد خطاب قرار می ­دهد، را به خوبی درک کرده باشد، و با صداقت و رعایت اصول اخلاقی پیام خود را منتشر کند.


کار کردن با رسانه ­های بین المللی، ملی و محلی نیازمند مهارت، سرسختی و سرمایه است. راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن می توانید مردم سراسر جهان را از وجود محصول یا خدمت خود، با هدف کسب توجه مثبت رسانه، مطلع کنید. استفاده از مطبوعات، ابزاری ابتدایی و پرهزینه است. به علاوه برای یک برنامه روابط عمومی که برای بخش بزرگی از رسانه ایجاد شده، ارتباط مستقیم با ویراستار، نویسنده و تهیه کننده بخش، می­تواند بسیار موثر باشد. در نتیجه باید تمام این موارد را در برنامه های بازاریابی خود مد نظر داشته باشید

  • ۹۷/۰۸/۲۲
  • ابوطالب حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی