رودان بازاریاب

بازاریابی مرکبات

رودان بازاریاب

بازاریابی مرکبات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی اینترنتی


بازاریابی سنتی معمولا بر روی روش های برونگرا (Outbound Marketing) و ایجاد وقفه در زندگی روزانه افراد متمرکز بوده و از کانال هایی مانند:


تبلیغات در رادیو و تلویزیون

بلیبورد تبلیغاتی

تبلیغات در مترو

تبلیغات در روزنامه، مجله و …

استفاده می کند. کارایی این روش ها به دلیل حجم بالای تبلیغات و بی حوصلگی مردم از این بمباران اطلاعاتی، روز به روز در حال کاهش است.


در مقابل بازاریابی اینترنتی قرار دارد که بیشتر مبتنی بر روش های درونگرا یا جاذبه ای (Inbound Marketing) بوده و از کانال هایی مانند:


سایت و وبلاگ

موتورهای جستجو (مانند گوگل)

شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و …)

تبلیغات بنری و کلیکی

ایمیل مارکتینگ

و …

 استفاده می کند. مزیت بزرگ روش های بازاریابی اینترنتی اندازه گیری میزان اثربخشی آن به طور دقیق است. در واقع به دلیل وجود ابزارهای آمارگیری پیشرفته ای مانند گوگل آنالیتیکز و نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی، می توان یک مشتری را از بدو ورود به سایت و پیمودن مراحل مختلف تا انجام خرید نهایی ردیابی کرده و بهترین کانال ها را برای جذب مشتری شناسایی و توسعه داد.


  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • ابوطالب حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی